(Android/iOS) Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games kodar många nycklar
Feb 23, 2022 7:47:47 GMT
Post by afcoviholka on Feb 23, 2022 7:47:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Det mesta av spelet visade sig vara mycket bättre än jag förväntade mig. Grafiken är bättre än det första spelet, plus att nivåerna inte blir svårare direkt. Om du spelar ordentligt kan de flesta av uppgraderingarna köpas utan några riktiga pengar, och spelet bombarderas inte med reklam. Annonserna är minimala, om inte överhoppningsbara, de är fortfarande korta. Jag har inte mycket pengar för att stödja skaparna, men om jag kan kommer jag att stödja eftersom det här spelet är upplyst och välgjort.
Ärligt talat ett av de bättre mobilspel jag har spelat. Jag älskar konststilen, musiken och spelet. Jag skulle starkt rekommendera att ge detta en chans det finns mycket mångfald med andra butiker du kan köpa och förändra upplevelsen
Fantastiskt spel och gameplay. Inte alltför svårt och regen för energi(/mana) är genomförbar Skulle ha gett den 5 stjärnor om det inte var så dyrt att låsa upp nästa område.
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games እንቅስቃሴ ያለባቸው zmr
Roligt spel men intäktsgenereringen är extremt rovdrift. Jag skulle inte spela det här spelet.
Bra spel men nu när jag försöker spela kraschar det direkt .Alla mina andra spel fungerar så jag antar att det inte är min telefon .ibland ger jag upp så har inte spelat på 3 dagar .Kommer att avinstallera om det fortsätter .Skam som jag njöt av det.
Jag gillar det här spelet men när jag försöker ansluta det till min Facebook står det att Facebook-inloggningen inte är tillgänglig för den här appen. Jag har försökt återställa min telefon och avinstallera appen och installera om och det står fortfarande. Just nu är mina sparade framsteg borta. Hoppas det fixar sig.
Efter nedladdningen försökte jag öppna spelet men skärmen blev helt svart efter att ha öppnat spelet
Jag spelade den första så jag tänkte prova den här. Än så länge är det enda jag inte gillar den brinnande mekanikern med grillen, det gör det för svårt att multitaska för mig och känns som att jag alltid måste använda en arbetare på grillen. I övrigt är den lika rolig som den förra med några nya funktioner på sidan. Bryr dig inte om handlingen men den är inte för distraherande heller.
Det är ett riktigt bra spel men när jag slutfört Peakwood Potions och Reached Everchantment sands (förlåt om det är fel) sa det att ladda ner kapitlen (vilket jag är ok med) men varje gång jag öppnar det står det nedladdningsfel även om mitt internet är bra och när jag är offline står det 0 mb att ladda ner vänligen svara..... Jag skulle ha gett fem stjärnor till det här spelet.
var kul i början men popup-annonserna är irriterande och jag kan inte komma förbi nivå 33 oavsett hur många uppgraderingar jag köper
Spelet är roligt men de taskiga kontrollerna gör det onödigt stressigt. Som att istället för att behöva svepa för att lägga till kepsarna/bågarna skulle det vara lättare att bara trycka för att lägga till dem, detsamma gäller essensen. Att svepa gör det alldeles för lätt att förstöra och förstöra ditt flöde. Jag hoppas att de ändrar hur det fungerar eftersom det faktiskt avskräcker mig på att fortsätta spela det
Behöver seriöst arbete börja sakta fel efter 20 lvl hindrar kundernas lycka, speciellt när man försöker hälla stansen blir den inte svarar och bokstavligen lämnar hålkoppen fast ovanför stansen och ingenting hjälper att fixa detta och dåligt omvärdera
Det här spelet är fantastiskt. Jag älskar konststilen. Jag älskar mekaniken. Det skriker verkligen att utvecklarna gillade liknande spel men sedan bestämde sig för att göra delar av det bättre. Sättet som energisystemet bara räknas för hjältarna du använder är genialiskt på det sättet du kan mala om du vill och höja din krog så mycket du vill. Det gör det bara lättare om du har dessa människor att hjälpa till. Att gå upp i nivå är kul. De olika sakerna du låser upp är roliga. Det här spelet är ett mästerverk och jag kan inte vänta på mer
Det jag inte gillar är att när vi vill så spelar vi det och gjorde det fel om vi startar om det och kostar en jäkla mana
Jag älskade originalspelet och skulle älska det här mer om det inte kraschade varannan nivå. När det kostar mana att spela en nivå med hjältar blir det frustrerande när spelet kraschar medan man försöker ladda nivån. Det enda sättet att få tillbaka det är att avsluta spelet och starta om, och förlora mana i processen. Förhoppningsvis kommer dessa små buggar att lösas under de kommande uppdateringarna, men överlag ett fantastiskt spel.
På grund av korken som lagts till spelet. Jag ger hela spelet 2 stjärnor. Varför behöver du ens det i spelet?? För de flesta som är dumma och inte kan blanda för sitt liv. Jisses, förstörde ett perfekt roligt spel. Potion Punch 1 fortfarande så mycket bättre än #2
Spelet är frustrerande men samtidigt beroendeframkallande. Den har bra grafik. Det enda problemet med detta spel är att det tar för lång tid att ladda trots att du är offline. Hoppas att det löser sig snart. Men överlag är det väldigt bra 🙂
Bubble Pop! Puzzle Game Legend پزل buef
Förbättrar allt från det första spelet samtidigt som det lägger till många nya och intressanta mekaniker. Jag trodde att jag inte skulle gilla de distinkta nivåerna men de växer verkligen på dig. Dessutom lade de inte ens till en löjlig lön för att vinna mekaniker. Du kan spela och göra det perfekt i princip nonstop. Mana-systemet får dig att ta en paus då och då för att fortsätta använda assistenterna men det är tillräckligt kort tid för att det inte stör mig. Sammantaget en fantastisk förbättring jämfört med ett charmigt spel.
ÄR coolt men jag köper det bästa värdet av ädelstenar och det här spelet ger ingenting
Det här spelet är så roligt och intressant. Det här är mitt favoritspel genom tiderna
Kan du få kunderna att bli mer tålmodiga? Som, seriöst, jag har spelat spelet fram till dag 26, men då blir kunderna lätt otåliga, även om jag redan har uppgraderat dem, fortsatte jag att spela dag 26 i ungefär 5-6 gånger ,men jag kunde inte lyckas, det värsta är att jag har ont om mana. Åh! och kan du göra uppgraderingarna och föremålen lite billigare? Och av någon anledning har spelet fel (ibland). Annat än det ,spelet är ganska bra!
Det här är ett bra spel som inte tjatar dig på pengar och till och med del 1 är värt att spela. Det här spelet har mer variation i sina pussel än det första. En lite frustrerande sak skulle vara när en spelbar annons inte laddas ordentligt, det gör att den inte kan få annonsbonusar om du inte återställer spelet. Jag skulle också vilja att färgerna på dryckerna i det första området skulle vara mer djärva om möjligt. När kunderna begär drycker, blir jag ibland blandad när rött och orange är på dubbeldrycken.
Jag gillar det här spelet, men förvirrar fortfarande hur man kallar fler arbetare.
Det är lite laggigt. Speciellt när jag serverade trolldrycker till kunder blev det laggy när jag serverade det. Så jag kan verkligen inte göra kombon och så vidare eftersom den inte reagerade på min tryck till 100%. så ja det är svårare att spela på grund av det
För många beställer från för många kunder och sedan kan jag inte hålla trollet och bokmaskarna borta samtidigt medan jag beställer kunderna och alla kunders beställningar på nivå 30 blir för mycket (blandar trolldryckerna) och svårare att förbereda
Det finns en laddningsskärm varannan minut eftersom spelet har ett nivåsystem. Efter 10 minuter är jag fortfarande inte klar med den påtvingade handledningen. Ett absolut no-go för mig.
Det här spelet är väldigt avkopplande och det kommer säkert att ta dig in i en fantasivärld av magi. Men jag har bara ett problem som jag stötte på under spelet. Det var när jag ville dubbla mynten genom att titta på annonsen, och oftast kommer skärmen att fungera fel och jag kan bara höra ljudet av annonsen men hela min skärm är svart och ibland blinkar den, så jag måste avsluta varje gång detta händer och gå tillbaka till huvudmenyn för spelet, det är så frustrerande 😑
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games Pelihalli rql
Fantastiskt spel! Du kan faktiskt fortsätta spela utan att behöva vänta på några ädelstenar eller vad som helst. Det finns så många möjligheter att tjäna mynt som du använder för att uppgradera din butik. Annonserna är också sparsamma och det är valfritt för det mesta. Smidig och vacker grafik och beroendeframkallande spel. Superkul spel, du kommer inte ångra att du laddade ner det här!
Jag såg verkligen fram emot det här spelet för jag älskar verkligen det första. Men efter att ha spelat märkte jag att annonserna inte spelades upp även om jag var ansluten till en bra WiFi-anslutning. Jag ignorerade det helt enkelt men efter att ha spelat ett tag ackumulerades inte min mana även om jag lämnade den för hela dagen. Nu är jag nere på 0 mana.
Eh det är kul men de flesta annonser har x-knappen gömd under hemknappen och de andra två så jag kan inte stänga annonsen, det är verkligen irriterande
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games Аркаде aep
Nu älskade jag inte spelet så mycket jämfört med det första. Något jag dock hatade med en brinnande passion är hur påträngande och kraftfull handledningen är. Jag tittade över hela inställningarna för att hitta ett sätt att inaktivera dem.
Spelet är jättebra! I App Purchases är också rättvist IMO, men närvaron av slumpmässiga annonser efter spel förstör bara upplevelsen för mig. Jag vet att utvecklare måste tjäna pengar, men låt det finnas ett alternativ att betala en gång för att eliminera popup-fönster. Jag kommer att lägga ner det här spelet tills vidare.
Det här spelet börjar gå mig på nerverna eftersom det fortsätter att LAGA på min Android och kommer inte att laddas på min iPhone
Potion Punch 2: Magic Restaurant Cooking Games Arkada sinv
Jag laddade ner den här appen två gånger och när jag öppnade den blir allt svart.
Söt och roligt spel hittills...men det har eskalerat för snabbt. Förkortade det roliga för mig. Kanske raderas snart.
Bra spel, för mig uppskattar jag att de inte tvingar på dig annonserna och låter dig bestämma om du vill se det. Det är ett stort plus för mig. Spelet spelar bra och har alltid varit en tidsdödare för mig. Jag ser fram emot framtida projekt som denna utvecklare driver ut!