Post by afcoviholka on Feb 23, 2022 7:35:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Vector ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Vector IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Vector 2022 version ▞▞▞
Det er et vanskelig spill, men det er veldig interessant!
Etter at du har nådd historie 3 kan du ikke fullføre den raskere serveren selv blir hengt og hvis du prøver å kontrollere. Kontrollene får også Miscontrol.
De 10 mest vanedannende videospillene for Android (del 3)
Det er nesten umulig å få 3 stjerner i hunter-modus. Du kan fange løperen, fortsatt får du ikke 3 stjerner. Når vi prøver å få alle bonusene, vil vi aldri fange løperen.
Det var utrolig! Det var veldig gøy og utfordrende! Det er noen feil her og der av vakten som teleporterer nærmere spilleren, siden han går så langt unna. Noen ganger trengte den veldig raske reaksjonstider. Jeg vil anbefale alle å spille dette spillet!
Beste gratis runer-spill noensinne
Det er et veldig morsomt spill, det er litt vanskelig og umulig hvis du ikke har riktige ting, men det er veldig bra.
Fantastisk spill. Men det er ingen datalagringsmetoder! Når jeg installerer igjen, mistet jeg dataene mine! Jeg vet ikke hvorfor vi ikke kan redde rangeringen vår i dag. Jeg leker og glemmer! Hvorfor? For det er ingen konkurranse i dette spillet. Men de kan legge til. Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke gjør det.
Vector Trò chơi điện tử xtr
Spillet er veldig gøy å starte. Triks er rimelige i begynnelsen. Da skjønner du hvor dyre de blir, og du vet at du må male eller bruke.
dette spillet skal være i stand til å lure fyren som jager deg, og spillet suger (litt, det er ikke så ille)
Vector Arkaadmängud flz
Spillehall Gratis apk nedlasting. Apk Marked - 195.
Fantastisk spill veldig vanedannende og morsomt og er veldig realistisk mot ekte parkour!!!
AppAgg
Det er et fantastisk spill med mange parkour-bevegelser og gir deg også opplevelsen av et løpespill. Dette spillet er en av mine personlige favoritter, men mange av triksene må låses opp med penger, og etter en tid ender du opp uten penger i det hele tatt.
... Flat Design, Smartphone, Design, Vector Image, Model, Sketch, Ios, png ... iPhone-rammeillustrasjon, iPhone X App Store Apple iOS 11, apple, vinkel,
Jeg kan ikke slutte å spille dette spillet, inkludert vektor del 2, jeg fullførte dem, men jeg kan bare ikke slutte å spille parkouren er fantastisk og alt annet...Det minner meg om Assassin's Creed, men du kan ikke slutte å løpe, men fortsatt miljøet parkouren de utfordrende nivåene alt ... Alt og alt er det beste parkour-spillet jeg noen gang har spilt, ingen krenkelser skapere av assassins creed dere er også kule.
Dette spillet er veldig bra, men vektor 2 er veldig dårlig, men vektorgrafikk er fint, hvorfor jeg gir 3 stjerner fordi grafikkens lysstyrke og ingen annonse, så bare fint spill lastet ned @*₩¥£€$!:;,
Veldig sh**y 2. nivå fungerer ikke når jeg prøver å dashe, og jeg skulle spille inn dette, men siden det er så feilaktig, tror jeg ikke at seerne mine vil bli underholdt 👎
Får meg til å bli rasende, og mesteparten av tiden prøver jeg å gjøre triks og det fungerer ikke det sa å sveipe opp og jeg gjør det og jeg fungerer aldri det fungerer bare noen ganger.
Royal Match ধাঁধা oqh
dette er det vanskeligste spillet, og noen nivåer i det er så mye vanskeligere. ikke lett å spille. Jeg har spilt dette spillet i 5 måneder og 80 % av dette spillet er fullført, men kan fortsatt ikke fullføres. det verste harde spillet for alltid.
Ja tittelen sier alt.....
Det er veldig vanskelig spill, men samtidig er det veldig bra, noen ganger gir jeg opp, men hvis du fortsatt spiller etter det, vinner du. Gratulerer til skaperen av denne spillappen tommelen opp 👍 3 stjerner fordi jeg ikke er ferdig med alle nivåer
Jeg lurer virkelig på hvorfor de ikke engang har fikset kontrollene alt du trenger å gjøre det lage en d pad-ting som er gjennomsiktig og bam jeg er sikker på at det ikke er mye arbeid, så hvorfor har de ikke gjort det fordi de ikke bryr seg. Og det er gamle nyheter nå, og dessverre liker de ikke gamle ting
Last Ned Vector Security For Android Av Vector Security, Inc. - Overvåke og styre ditt Vector Security systemet fra hvor som helst.
Dette spillet er fantastisk du får gjøre forskjellige ferdigheter og også gjøre hjulhopp som er kjempebra, og du kan gjøre frontflips, salto, barhopp osv. så tusen takk for å holde tritt med det gode arbeidet det er et veldig fint spill god grafikk og bilder tusen takk, jeg skal gi den fem stjerner tusen takk ✌😎😎✌😎
Elektronikkreperasjon Hachiville, Diekirch (distrikt) - Side 3
Vector Arkādes spēles oth
Dette spillet er veldig kult, det skal være frustrerende når du taper og begynner på nytt, men er det ikke gøy
Dette er det beste spillet, veator, men vektor 2 er ikke veldig bra, men bra, vektor er best sammenlignet med vektor 2
Enkelt et av de beste mobilspillene jeg noen gang har spilt. Måten den er utformet på gjør det nesten mindre av et actionspill og mer et puslespill og mønstergjenkjenningsspill. Hvis du vil ha et spill som er både utfordrende og morsomt, trenger du ikke lete lenger!
Spillet er bra, og alt annet enn det såkalte "funksjonelle" er ikke engang i kontrollene hver gang jeg prøver å hoppe, det glir i stedet hver gang jeg prøver å sprinte i stedet, det hopper historien, stemmeskuespill, animasjoner, en parkour er fantastisk, men vær så snill noe med kontrollene og kanskje det endrer seg ikke mitt, men andre har lyst til å spille dette spillet ok det ga ikke mening i det hele tatt, men hvis du leser dette og forstår, takk, jeg sier ikke at jeg hater spillet, jeg sier bare at det er noen feil ofte.
Jeg synes dette spillet er morsomt når du kjeder deg
Spillet er virkelig fantastisk, men noen ganger i jegermodus når mannen som jager til den ledende mannen på veldig kortere tid, slik at vi ikke kan få stjerner fordi vi ikke når endepunktet. vennligst legg til noen funksjon av tid viktighet i vektor.
Well vector er et usedvanlig fantastisk spill med en rekke triks. Veldig enkle kontroller og litt utfordrende. Nekki har gjort en kjempejobb. Jeg håper at Nekki-teamet definitivt kommer til å lage vektor 3 med en flott og fantastisk historie. Fortsett med det 🤟
Jeg har spilt dette spillet en stund og .... Triksene er rare. Du kan ikke bare gjøre et triks automatisk. Det er et ikon du må klikke på, og det aktiveres ikke engang halvparten av tiden. Så....... Det betyr at du stort sett bare løper rundt. Vennligst la oss ha fritt styre over triksene. Kunststilen er imidlertid ganske bra og gameplayet generelt sett er bra.
SVG (Scalable Vector Graphics) | Digdir
Det beste parkour-inspirerte actionspillet! Vector lar deg slippe løs og løpe! Vector er et spennende spill i arkadestil som viser deg som den eksepsjonelle friløperen som ikke vil bli holdt nede av systemet. Spillet åpner med utsikt inn i en totalitær verden der frihet og individuelt ikke er noe mer enn en fjern drøm. Men hjertet til en freerunner er sterkt, og du slipper snart løs. Løp, velv, skli og klatre med ekstraordinære teknikker basert på den urbane ninjasporten Parkour hele tiden
OK, dette spillet er dårlig for meg fordi hver gang jeg sprinter det Få meg til å gjøre noe annet, for eksempel får det meg til å skli og det får meg til å hoppe uten grunn.
Glitchy ... triksene skjer sjelden, du sveiper opp til en lastebil og i stedet for å gjøre trikset hopper den opp. Sveip opp brukes til å hoppe opp og gjøre triks som forårsaker problemer mens du spiller. Vil ikke anbefale
Spillet startet veldig bra, men så ble det bare vanskeligere og vanskeligere, inntil nivå 11 kan jeg ikke slå i det hele tatt, fordi jeg ikke klarer å ta igjen den ungen som viser vei. Jeg mister ham av syne og ender opp med å hoppe i hjel hver gang. Jeg likte dette spillet veldig godt, men jeg føler at jeg må avinstallere det fordi jeg ikke engang kan spille.